SubhanAllah hade glömt bloggen hehe sorry verkligen. Min kära dator är i nuläget trasig så tills min skola kan fixa den så kan jag inte använda den, i ju med det ligger all vad ska man säga, all dawah eller vad man ska säga sparad där så tyvärr så har jag inte kunnat skriva något useful så tänkte bättre att inte blogga alls kanske men tanke på att jag inte sagt något till er gör att ni fortfarande kollar in och ma shaa Allah det är tålmodigt gjort.

nu vet ni in shaa Allah anledningen till min frånvaro (även om jag sagt det tidigare märker det nu när jag lägger till detta haha (några min efter)) men ska höra av mig här och där. Ha det bra kära läsare asalamo'alejkom warahmatAllahu wabarakatuh

lite för er väntan:

4:86


"and when you are greeted with a greeting, greet [in return] with one better that it or [at least] return it [in a like manner]. Indeed, Allah is ever, over all things, an Accountant."[4:86]

"när någon riktar en hälsning till er, besvara den då med en hövligare hälsning eller med samma ord. Gud håller räkning på allt." [4:86]

subhanAllah en fin quran vers jag har missat (själva innebörden alltså, tanke på hadith man har hört om detta).

Kommentera

Publiceras ej