As-alamo'aleykom wa rahmatullâh wa bârakatûh!

Hur mår ni kära läsare? in shaa Allah er Imân och hälsa är på topp!

Det var på tiden du är tillbaks tänker ni vah, visst? well var ju vart i turkiet i en månad men vart tillbaka ett tag nu men har inte vart inne på bloggen med annat man har haft för sig men nu kände jag att jag ska ta tag på detta igen in shaa Allâh. Detta är mer en lets do this igen inlägg men kommer inte vara aktiv varje dag nu ett litet tag men ska jobba med ett ämne som då kommer vara nästa projeckt och det kommer handla om äktenskap men en speciell del in shaa Allah efter efterfrågan jag fått, men mer om det kommer framöver in shaa Allâh. 

 

Tänkte dela med mig lite bilder från vackra turkiet, verkligen ett land värt att gå till Allâhumma baarek!!

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(ser ni lilla månen som sticker fram Allâhumma baarek!!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(så klart hav Allâhumma baarek, kan ni fatta att det är samma hav som på de andra bilderna, Allahu Akbâr!!1)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
mannens och min skugga hehe!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha det så bra så länge in shaa Allâh!
 
as-alamo'aleykom wa rahmatuhllâh wa barakatûh syskon!
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Büsra

03 Nov 2013 00:49

Wa aleyki salam wa rahmatullahi wa barakatuh kära Menal! Roligt att du är tillbaka igen ^^. Jätte fina bilder ma shaa Allah <3

Kommentera

Publiceras ej