As-alamo'alejkom wa rahmatAllahu wa barakatuh

 

Hur må ni, jag hoppas allt är bra in shaa Allah. Vissa av er har lov och andra kanske inte men alhamdullilah jag är en av de som har lov. Vilket gör att jag vill skiva lite mer i bloggen men för det så vill jag gärna ha lite hjälp från er ya akhawat (syskon). Så dela med er fler saker ni vill se utav på denna blogg in shaa Allah, bara att kommentera eller mejla in shaa Allah.

 

annars så tänkte ja dela med mig en sak. Det finns en hemsida som heter hadithaday.org bara att klicka så kommer ni in. När ni kommer in på hemsidan så ser ni kanske där det står att man ska skriva mejl och namn, det innebär att det in shaa Allah skickar hadith varje dag. Man kan också få det genom sms som jag har fixat, då får man sms varje dag och ma shaa Allah det har funkat utmärkt, så gör det ni alla så kan ni ta del av kunskap varje dag in shaa Allah och om ni inte förstår så ska det finnas förklaring av hadithen på hemsidan och OBS! det är på engelska så ni vet.

 

Annars önskar jag er en trevlig dag in shaa Allah,

as-alamo'alejkom systrar och bröder.

Kommentera

Publiceras ej