As-alamo'alejkom

 

asssoooo är sååå stolt och glaad!! okej hmm.. från början.

 

Jag var på väg hem från skolan, hade gått förbi centrum och handlad. Så när jag var på väg hem så ser jag från långt håll en person och från jackan så kände jag igen personen men var inte säker för gissa vad jag såg också ... SLÖJA! jag bahhh vaah ser jag rätt men visst gjorde jag det. Min älskade syster vid 11 år hade börjat med sjal MA SHAA ALLAH och alhamdullillaaah... blev så glad och stolt över henne hihi och nu är det bara en liten syster kvar in shaa Allah (som kommer börja snart tror jag) för hon har sagt det flera gånger och hon är bara 8 år gammal så gör hon det.. ja då blir det feest haha nä men alhamdullilah, det är bara att tacka Allah och göra du'a, Må Allah låta de fortsätta och förbli rättfärdiga och att de ska stå på den raka vägen, att Allah stärker dem genom prövningar och allt som kommer i deras väg, Amiiin!!!

älskar er mina söta systrar<3

 

 

 

 

man blir så glad att se unga med sjal, må Allah belöna dem!!

6 kommentarer

Busra

21 Nov 2011 19:18

Ma shaa Allah tabarak Allah!

Ala

21 Nov 2011 19:57

MashAllah grattis!

Faisa

21 Nov 2011 21:48

mashaAllah syster, vad glad man blir av att veta unga muslimah som börjar med slöja. Må Allah (Azza wa djall) belöna henne med det bästa. Allahomma amiin! Slöja är det bästa som finns. och mashaAllah vad söt ler

Anonym

21 Nov 2011 23:02

BarakAllahu fikum systrar!!amiin!!



eller hur faisa ukthi, ma shaa Allah man blir så glad och som du sa det bästa <3

hoppas allt är bra med dig också in shaa Allah ler

Umm Someya

24 Nov 2011 11:51

Ma shaa Allah. Må Allah hålla henne på den raka vägen och belöna henne för hennes modighet i denna tidiga ålder. Amin.

Anonym

27 Nov 2011 16:08

MashAllah! Må Allah bevara henne

Kommentera

Publiceras ej