As-alamo'alejkom wa'rahmataAllahu wabarakatuh bröder och systrar

 

Idag så blev det timeout från facebook alhamdullilah. Den tar en sådan oerhörd mycket tid subhanAllah och det är inteeee hälsosamt känner jag, finns en hel del man kan göra… studera ISLAM t.ex. och läsa Quran. Så det blir hejdå. Fast det jag kommer sakna är alla fina inlägg och påminnelserna av bröder och systrar, som var så lärorika, har lärt mig en hel del. Må Allah belöna er för det!

 

Eftersom jag medveten att jag själv la in en del så vill jag säga att jag inte kommer sluta upp med det in shaa Allah utan det kommer komma här på bloggen. Ska då försöka uppdatera så mycket som jag kan så ni kan ta en del av det.

 

Ni får gärna kommentera om det är något ni vill jag ska ta upp, kolla upp eller skriva om. Ni får också gärna ge tips på bra sidor eller annat!!

 

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll och uppskattar er tålamod!! Må Allah belöna er, Amiin!

 

As-alamo'alejkom

Kommentera

Publiceras ej