As-alamo'alejkom kära läsare och alla ni med er tålamod, ma shaa Allah!!

som ni ser har jag inte bloggat på längeeee subhanAllah men anledningen är att jag inte har haft en data vid tillfället, min lila söta dator har typ gått sönder och all kunskap låg i den plus att vår stora dator hemma har vart ganska upptagen (i alla fall dem gångerna jag vart hemma) annars har jag inte haft tillgång till en.. nu låter det säkert som ursäkter men så är det.. så nu när jag äntligen har den så passade jag på.

lite reflektioner som jag har haft och som alla kan tänka på tills vi ses igen : Vad har jag gjort under detta år? Hur kan jag förbättra mig och nöja Allah? Vad har jag inte tackat för ? osv. ...mycket smart nu när Allah in shaa Allah ger oss ett till år att leva..

ha det bra så länge in shaa Allah
as-alamo'alejkom

Kommentera

Publiceras ej