asalamo aleykom!

märkte att jag inte hade skrivit på en vecka och 2 dagar (om man räknar bort från dagens inlägg som jag inte hade tänkt på hehe. Men som ni kanske märkt så hade jag inte mycket att säga så detta blev ett senare inlägg.

Jag sitter just nu eller ska börja träna inför mitt matteprov, sedan om jag hinner så kanske jag ska kolla på Angel's Ashes för att vi håller på läsa boken i engelskan (har typ 100 sidor kvar) plus att jag har redovisning nästa vecka på fredag så jag tänkte kolla på filmen för att få en glimt från början (typ komma ihåg allt fast utan att behöva läsa(inte så att jag har dåligt minne) men det blir kul att se hur de försökte spela upp det).

Så jag kanske borde börja plugga så det går bra för mig .. hehe gör du'a ... hahaha det roliga är att jag bara ska till skola för att ha provet som börjar 11:35 sedan slutar jag och kan gå hem.. lite jobbigt men det är skönt.

men jag ska gå nu men vi ses imorgon eller något inshAllah.. föresten så gick det tydligen bra för mig på min debatt i svenskan (alhamdullilah). Men det är allt för idag så sov gott mina systrar och bröder och må Allah vägleda oss till den rätta vägen!

asalamo aleykom!

Kommentera

Publiceras ej