As-alamo'alejkom

 

Jaa, det blev 4 delar subhanAllah mer än vad jag trodde men in shaa Allah vi försöker lära oss nu.

 

Till alla er som nu kanske dömer mig: Denna blogg är inte avsett för att lära ut till andra utan en påminelse främst för/till mig och sedan till alla andra systrar och bröder som vill ta del av det, så det är frivilligt - om ni ser allt på ett negativt sätt så vill jag ge er ett råd: Läs inte och spara på den energin för de leder bara till er undergång än framgång  -så jag skriver oavsett hur många som läser eller inte in shaa Allah.

 

Sedan så är denna blogg en möjlighet för mig att kunna söka kunskap dagligen, det ger mig en push. ett sätt att komma bort från allt annat (som skolan lol), i alla fall .. om det är andra saker som kanske är fel som tex. att jag råkat göra/skriva fel eller något annant så får ni gärna säga till.

 

men besides that så hoppas jag att alla mår bra in shaa Allah och får en trevlig kväll (det kanske blir ett inlägg lite senare in shaa Allah) as-alamo'alejkom gott folk!!

 

 

oooohhh här skulle man verkligen vilja leva.. bara sätta in en säng och köpa lite mat och börja studera <3

Kommentera

Publiceras ej