asalamo aleykom !

det kanske var länge sen jag skrev något men jag vet inte varför..  jag har alltid tänkt skriv;skriv men aldrig blivit av sorry.
så hur mår ni mina bröder och systrar .. jag mår bra alhamdullilah och har gjort vad under min senaste tid.. jo jag har pluggat och så har jag gått till quran (gör det torsdag och fredag) sedan i helgen var jag hos min kusin .. hon skulle åka till ethiopien med familjen och jag var där med min syrra från fredags (vi sov där) men min mamma och  mina syskon kom i lördags. det var kul faktiskt .. vi åt god mat (mashAllah hon (min kusin) är bra på laga mat) och sedan hängde vi mest med hennes dotter. Som ni märker så använder jag inte många namn så vill bara säga att ni får vänja er med det.

men jag ska ha NO nu så jag tror att jag måste gå fast känns om det är något som fattas .. eller saker som jag inte skrivit om men om jag kommer på mer jag vill dela med mig så skriver jag under min rast .. vi ses inshAllah!


asalamo aleykom!

Kommentera

Publiceras ej